Belangrijk: contributie betaling

Komende week start de inning van de contributie voor seizoen 24/25. Zoals bekend hebben wij de inning van de contributie uitbesteed aan Clubcollect. Zij versturen facturen en regelen de inning.  Verder wederom dit jaar een verhoging van 5% in verband met stijgende kosten en de afspraak dat de vaste lasten gedekt moeten worden contributie en kantine inkomsten. Zie hiervoor de eerdere berichten op de site.

Komende week zal de eerste mailing (incl evt SMS-bericht) met verzoek tot betaling van de contributie de deur uit gaan. Als je geen bericht hebt ontvangen, dan is het verzoek om de penningmeester (penningmeester@lokomotief-rijswijk.nl) te mailen. We kijken dan waar het mis is gegaan. Heb je wel een bericht ontvangen om contributie te betalen, dan is het verzoek om bij eventuele vragen (over bijvoorbeeld de kosten die in rekening zijn gebracht) dat via de site van Clubcollect te doen. De mailing bevat hiervoor de gegevens.

Je hebt straks twee keuzes:

  • Of je betaalt direct het gehele bedrag. De site biedt een handige link om direct via I-deal te betalen
  • Of je betaalt in vier termijnen, waarbij je zelf de dag van inning bepaalt en wij de maand waarin het gebeurt. Hieraan zijn wel kosten verbonden van € 1,– per termijn.

Let op: kies je voor het betalen in termijnen, zorg dan dat je voldoende saldo hebt op je rekening op de datum van afboeking. Als dat niet het geval is en de inning wordt geweigerd, dan brengt Clubcollect extra kosten in rekening en worden de volgende termijnen opgehoogd om het complete bedrag alsnog te innen.

The following specific points of attention:

  1. The morning training sessions for this season are included in this payment.
  2. The membership standings of 10 September are used. If you became a member after September 10, you will receive later a message about the contribution payment.
  3. If the Ooievaarspas or other allowance is used, this has not yet been processed, even if you already made use of the discount last season. Send a message to the treasurer, and it will be processed.

Mocht er iets niet kloppen in de factuur, dan kun je via de site van Clubcollect een bericht aan de penningmeester sturen.

Andere regelingen, dan betalen in 4 termijnen, dan wel de Ooievaarspas, zijn niet mogelijk via Clubcollect. Als er dringende redenen zijn waarom de betaling NIET via bovenstaande methodes kan gebeuren, dan is het verzoek om onderbouwd met redenen een verzoek te doen voor een andere afspraak. Het bestuur zal zeer terughoudend zijn met het honoreren van dergelijke verzoeken. Een verzoek kan gedaan worden via de mail naar adres penningmeester@lokomotief-rijswijk.nl.

 

Important: Contribution payment

Next week, the collection of the membership fee for season 24/25 will start. As you know, we have outsourced the collection of the membership fee to Clubcollect. They send invoices and arrange the collection.  Furthermore, again this year an increase of 5% due to rising costs and the agreement that the fixed costs must be covered by contribution and canteen income. See the previous posts on the site.

Next week the first mailing with a request for payment of the contribution will be sent out. If you have not received a message, please email the treasurer (penningmeester@lokomotief-rijswijk.nl). We’ll see where it went wrong. If you have received a message to pay the contribution, then the request is to do so via the Clubcollect site if you have any questions (about, for example, the costs that have been charged). The mailing contains the information for this.

You will have two choices for payment:

  • Or you immediately pay the entire amount. The site offers a handy link to pay directly via I-deal
  • Or you pay in four instalments, where you determine the day of collection and we determine the month in which it takes place. There are costs associated with this of € 1 per instalment.

Please note: if you choose to pay in instalments, make sure that you have sufficient balance on your account on the date of the debit. If that is not the case and collection is refused, Clubcollect will charge additional costs and the following instalments will be increased to collect the amount.

If something is not correct in the invoice, you can send a message to the treasurer via the Clubcollect site.

Other arrangements, besides paying in 4 instalments or the Ooievaarspas, are not possible via Clubcollect. If there are urgent reasons why payment cannot be made via the above methods, then the request is to make a request for another appointment, supported by reasons. The board will be very reluctant to honor such requests. A request can be made via email to the address penningmeester@lokomotief-rijswijk.nl.

 

 Altijd op de hoogte blijven? Meld je aan voor de nieuwsbrief.